آپلود عکس این نیز بگذرد...

این نیز بگذرد...


1-والدین گرامی‌، اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس، یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده، اون اس ام اس از دوست پسرشه، قلم پاشو میتونید خورد کنید..!

 

 

 

 

 

 

2-اوه چه بویی میاد!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نه همون بالا بود.اینجا نمیاد

 

 

 

 

 

3- میدونی "نبات"کیلویی چنده ؟ نمیدونی ؟ "نقل " چی ؟ اونم نمی دونی ؟اشکال نداره ،از قدیم گفتن: خر چه داند قیمت نقل و نبات

 

 

 

 

 

4-متاسفانه توی قرن ۲۱ اسکل به کسی‌ گفته میشه که

قلبی پاک و بی گناه و مهربون داره

آدم فروش و نا رفیق نیست و از پشت خنجر نمیزنه

 

 

 

 

 

5-فامیلمون یه اس.ام.اس فلسفی فرستاده بود؛
نمیدونم چی شد replay رو اشتباهی زدم اس.ام.اس خالی براش سند شد.
جواب داد: دنیایی از حرفهای نگفته … مرسی!
ینی یه آدم سالم دور و برمون نیست به خدا:|

 

 

 

 

 

6-یارو اومده کامنت گذاشته "استفاده از فیلتر شکن حرام است" شماها همه
دارین گناه میکنید...!
یکی نیست بگه، مرتیکه خودت با قند شکن اومدی تو فیس بوک؟

 

 

 

 

 

7-این مجریای برنامه ها آخر برنامه هاشون میگن هفته ی دیگه همین روز و همین ساعت
منتظر ما باشید…
خو آخه دانشمند همین ساعت که باز آخر برنامه میرسیم!!!

 

 

 

 

 

8-رئیس : ساعت چنده ؟

کارمند: ۹

رئیس : شما باید ۸ پشت میزت باشی

کارمند : امروز چندمه؟

رئیس : هشتم

کارمند : باید یکُم حقوقم تو حسابم باشه !

 

 

 

 

 

9-خدا تومن پول نرم افزار میدی بعد قبل نصب میپرسه آیا قوانین ما رو قبول داری ؟

خب مثلا فرض کن من قبول نداشته باشم چه غلطی میتونم بکنم؟

پول دادم باس نرم افزارو نصب کنم دیگه .

بگم قبول ندارم که نمیزاری نصب کنم …!والاااا

اعصاب نمیذارن براآدم

اعصاب نمذارن بمونه

 

 

 

 

 

10-دیوار موسسه بیمه رو تازه رنگ کردن روش نوشتن "لطفا روی دیوار چیزی ننویسید" یکی اومده با اسپری روش نوشته "چشم داداش شما جون بخواه"

 

 

 

 

 

11-تو این یکی نیس
تو دومی هم نیست
سومی هم نه ،
پیداش نمی کنم !!
تو چهارمی ی ی ی …
… … نه تو پنجمی هم که نیست…
اینم از ششمی …
اینم آخریش . . .
نخیــــــــر ، تو هفت آسمون لنگه ی من نیست!!!{-7-}

 

 

 

 

 

12-روایت داریم که تو دانشگاه های بهشت جهت سهولت کار، شماره تلفن عمه ی همه اساتید رو میزنن تو بُرد! )

 

 

 

 

 

13-ما تا ۲۰ سالگی از تاریکی میترسیدیم
میبینم پسر عموی ۷ سالم توی تاریکی نشسته و یه سکوتی درست کرده اصلا یه وعضی

رفتم جلو بهش میگم چیکار میکنی ؟

میگه هییییس حرف نزن دارم با روح اجسام ارتباط برقرار میکنم :|

 

 

 

 

 

14-گوشیمو تو ماشین بابام جا گذاشتم از خونه براش زنگ زدم بهش میگم:
گوشیم تو ماشینت جا مونده

میگه :میدونم

میگم : زنگ خورد جواب ندیاااا !

میگه :اخه مگه من بیکارم جواب زنگ گوشی تورو بدم

میگم : خب حالا چرا عصبانی میشی ، کسی زنگ نزد؟

میگه : نه فقط نازی اس داد گفت غروب میاد دنبالت برین بیرون گفتم وقت نداری سرت شلوغه

میگم : واسه چی اینو گفتی ؟ :|

میگه : چون قبلش به نسترن قول دادم برین خرید

:o :|

 

 

 

 

 

15-دانشجوی عزیز
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم

چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !

دوستدار تو

استاد !

 

 

 

 

 

16-خواهر زادم میگه چرا تصویر آیفون خونتون رنگی نیست؟ گفتم اخه لازم نیس، چرا رنگی باشه؟ گف اگه پلنگ صورتی بیاد از کجا بفمیم پلنگ صورتیه آخه؟{-30-}{-18-}(آخییییییییییی.الهی)

 

 

 

 

 

17-دیدین صبحا که بیدار میشین بعدش یه لحظه دوباره میخوابین،
بیدار که میشی میبینی ۳۰دقیقه گذشته…؟؟؟
حالا تابلوئه که ۲دقیقه بیشتر نخوابیدیا ! فکر میکنن ما خریم… !!!

 

 

 

 

 

18-به پسر فامیلمون میگم ورزش هم میکنی ؟؟؟
با جدیت تمام میگه بله، پلی استیشن !!!
یعنی الان وضعیت وخیمه هااا

 

 

 

 

 

19-بچه که بودیم ، وقتی یجا میرفتیم مهمونی، تا طرف حرف کم میاورد ، سریع از ما میپرسید مامانتو بیشتر دوست داری یا باباتو ....
الان جا داره به اون دوست گرامی بگمکه عمتو ترجیح میدم{-33-}

 

 

 

 

 

20-نبوغ و نقشه هایی که من تو فرار کردن از مدرسه داشتم ؛
مایکل اسکافیلد توی فرار از زندان نداشت....
من حیف شدم !!!



نظرات شما عزیزان:

tahoo
ساعت23:10---7 مهر 1391
سلام ميسي كه اومدي.توام وب خوبي داري..موفق باشي...
منم با اون 2دقيقه خواب موافقم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:6 ] [ farzane ]
.: Weblog Themes By Mihan Skin :.

درباره وبلاگ

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک های مفید

لینک دوستان
TakLike - Web Design Blog">taklike

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان این نیز بگذرد... و آدرس unname021.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 48604
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1