آپلود عکس این نیز بگذرد...

این نیز بگذرد...

 

تا حالا شده احساس پوچی بهت دست بده و فکر کنی چقدر بی مصرفی؟ اونم بخاطر این باشه که فقط یه نفره که ازت خوشش نمیاد...
تا حالا شده شبانه روز با خودت کلنجار بری بگی: خدا مگه من چیکار کردم... نکنه از دستم ناراحت شده باشه و...
اصلا دارم چی میگم هه...
بذار ادامه بدم...
تمام کارات فقط برا این باشه که یه بار فقط یه بار نظرشو جلب کنی و اون به چشم یه دیوونه بهت نگاه کنه...
به خودت بگی نکنه عشقی که بینمون بوده از بین بره غافل از اینکه اصلا عشقی وجود نداشته و هر روز با شعار روز از نو با تمام قدرت سعی میکنی نظرشو جلب کنی ولی نه... اون بازم حتی یه ذره از بیگانگیش کم نشده...
با تمام وجودت فقط یه نگاه کوچیک ازش میخوای ولی همونم ازت دریغ میکنه.
نمیشه بهشم بگی نامرد میدونی چرا چون دیگه خودت اینجاشو میدونی...
هر روز وقتی میری طرفش انگار با یه آدم جدید برخورد کرده انگار اصلا نمیشناستت.
ولی من بدبختو ببین هر روز به این امید دارم: نه شاید یه روز نظرش عوض شه...
هر کی بیاد یه چیزی درموردش بگه خوباشو جدا میکنی بداشو میندازی دور؛میگی عشق من همچین آدمی نیست. نه...
همش به این امید داری که یه روز نظرش عوض میشه ولی بعضی وقتا همین امیدرو هم ازت میگیره.
به چی دلتو خوش کردی خو ولش کن تو رو خدا... باشه من اصلا با خودم عهد میکنم که دیگه فکرشو از سرم بندازم بیرون... ولی مگه این دله میذاره. آخه میدونی چیه هر وقت دوباره میبینمش دیگه روز از نو، روزی از نو
از دار دنیا یه دل داری که دیگه طاقت این همه غمو نداره. یکی بیاد اینارو بهش بگه آهای هم اتاقی کجاییییییی؟
...
...
...
...
دیگه خنده بسه...
...
تمام سعیتو میکنی که بهش بفهمونی دوسش داری اما اون نمیفهمه اگرم بفهمه که فک نکنم بهش اصلا توجهی بکنه... اینجاست که دیگه دنیا رو سرت خراب میشه.
اون هر کاری میکنه که تو آرزوی مرگ کنی. جلو چشات با بقیه جوری رفتار میکنه که انگار تو اصلا وجود نداری؛ انگار اصلا تو نیستی و بودن و نبودنت اصلا براش فرقی نمیکنه...
همش از خودت میپرسی: من برا اون کسی هستم یا نه؟
از همه چی غافلی و به این امید که براش اهمیت داری زندگی میکنی...
حالا زمان زیادی با همون امید گذشته یه روزی فکر میکردی که با خودش زندگی کنی اما حالا ازش چندتا عکس و یه عالمه خاطره از دیوونه بازیایی که در آوردی تو ذهن خودت و اطرافیانت مونده.
به قول یه بنده خدا«عشق بزرگترین دروغ دنیاست» ولی این عشق دروغی نیست وجود داره این ما هستیم که نمینونیم معشوق واقعیمونو پیدا کنیم.
«عاشق واقعی باشید»

نویسنده مطلب: سناتور


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:, ] [ 2:40 ] [ farzane ]
.: Weblog Themes By Mihan Skin :.

درباره وبلاگ

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک های مفید

لینک دوستان
TakLike - Web Design Blog">taklike

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان این نیز بگذرد... و آدرس unname021.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 48632
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1