آپلود عکس این نیز بگذرد...

این نیز بگذرد...

 

من  هستم و تنهایی ، تنهایی هست و یک دفتر خالی.

 

 

دفتری پر از برگهای سفید ، دلی پر از غم و نا امید.

 

 

 

دلی پر از حرفهای ناگفته ، تا سحر چند ساعتی مانده.

 

 

 

نور مهتاب بر روی دفتر خالی ، قلبم سرشار از غم و دلتنگی.

 

 

 

چند لحظه می اندیشم که چه بنویسم ، حرفی ندارم برای گفتن پس از یک عشق خیالی مینویسم.

 

 

 

تازه از تنهایی رها شده ام ، با قلم و کاغذ رفیق شده ام.

 

 

 

شاید آنها بتوانند مرا از تنهایی رها کنند ، حرف دلم را بخوانند و آرامم کنند.

 

 

 

تا چشم بر روی هم گذاشتم سحر آمد ، نگاهی به دفتر کردم و جانم به لب آمد.

 

 

 

دفترم پر شده بود ، دلم از درد ها خالی شده بود ، قلمم دیگر جوهری نداشت ، قلبم دیگر دردی نداشت

 

 

 

از آن لحظه به تنهایی عادت کردم ، با دفترم رفاقت کردم ، هر زمان که دلم پر از درد بود ، با دلم ، درد دل کردم .

 

 

 

ای دل هیچگاه نا امید نباش ، در لب پرتگاه نا امیدی نیز به پرواز امید داشته باش.

 

 

ای دل هیچگاه خسته نباش ، مثل یک گل بهار ،همیشه شاد باش .

و اینک شاعری پرآوازه ام ، از غم رها شده ام ، و عاشقی شیدایی ام.

هر شب برای او مینویسم و سحر که فرا میرسد اینبار با دلی عاشقتر برایش عاشقانه هایم را میخوانم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:, ] [ 10:30 ] [ farzane ]
.: Weblog Themes By Mihan Skin :.

درباره وبلاگ

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک های مفید

لینک دوستان
TakLike - Web Design Blog">taklike

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان این نیز بگذرد... و آدرس unname021.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1